Implantació i configuració de Zoho CRM per la teva empresa

Zoho CRM

Zoho CRM és una aplicació de gestió de clients basada en cloud, pensada i creada per a petites i mitjanes empreses. ALTA ZOHO CRM

Conté funcionalitats de màrqueting, vendes i atenció al client, a més d’un complet mòdul per a la gestió de productes, llistes de preus, proveïdors, propostes ordres de compra i factures.

Què és un CRM?

El Crm (Customer Relationship Management) permet a les empreses identificar, atreure, seleccionar i gestionar individualment els contactes i clients a efectes d’augmentar la retenció dels comptes i optimitzar el seu valor a l’organització a curt, mitjà i llarg termini. Per a això cal una cultura d’empresa centrada en el client (customer centric) i un software adequat.

Gestiona la teva agenda de contactes i coneix en tot moment totes les accions que has fet amb un client sense estar a la teva oficina.

Perquè serveix un Software  CRM

És l’aplicació que planifica i manté actualitzada la relació amb els teus clients. En temps real, gestiona els teus clients i possibles clients, mesura la teva rendibilitat, planifica i facilita la supervisió de les activitats que realitza el teu equip de vendes, automatitza les previsions de venda.

No perdràs cap oportunitat i donaràs als teus venedors les eines per administrar el procés de venda que converteix oportunitats de venda en comandes. Et permetrà tenir una visió 360º dels teus clients, controlant i optimitzant tots els processos des de l’ atenció al client i vendes, fins postvenda i suport.

La informació al sistema pot ser consultada i gestionada pels empleats de les diferents àrees de l’empresa, com són Màrqueting, Vendes, Atenció al client, RRHH i Direcció amb l’objectiu de proporcionar un servei més especialitzat i eficaç als clients i explotar la informació per a la presa de decisions estratègiques.

Software com a servei

Zoho Crm és una eina en Format Sass (Software com a servei) i funciona a través del navegador d’internet. Pot adquirir-se mitjançant un pagament mensual per usuari que inclou tot el necessari per treballar. Oblida’t de costoses llicències, costos d’instal·lació i de servidors.
Comença ara mateix dona’t d’alta aquí.

Accessibilitat

Podràs accedir a Zoho CRM des de dispositius mòbils i té add-ons d’integració amb Microsoft Outlook, Office i Google Apps. Aquesta aplicació s’adapta perfectament a les necessitats de professionals, micropimes i petites i mitjanes empreses. És una eina realment fàcil d’utilitzar, altament personalitzable i amb una gran integració amb el correu electrònic.

Màrqueting

Zoho CRM aporta eines per a la planificació, execució i avaluació de les campanyes de màrqueting. Permet mesurar l’efectivitat i rendibilitat de les accions de màrqueting, a més de traçar les campanyes d’origen de totes les oportunitats generades per la companyia.

Quadre de Comandaments i gestió d'informes

Zoho CRM ofereix informes personalitzables per Màrqueting, Vendes, Atenció al Client i Inventari. Hi ha més de 40 informes predefinits amb les mètriques clau i a més a més es poden crear fàcilment. Es poden organitzar en carpetes, ser exportats a diferents formats i programar el teu enviament automàtic per correu electrònic.

Integració amb Email

Zoho ofereix excel·lents eines per millorar la productivitat. Donat que una part important de les interaccions dels usuaris de l’empresa amb els teus clients és per correu electrònic, Zoho CRM realitza automàticament seguiment i registre de tots els emails enviats i rebuts, a més de facilitar tasques més habituals com l’ús de plantilles de correu electrònic.

Equips de vendes

Zoho CRM permet gestionar un equip de vendes i fer-ne el seguiment de clients, prospectes, oportunitats i projectes. Coordinar les accions de màrqueting amb les visites i accions comercials ja és possible per vendre més i millor.

Vull informació ara!

Please leave this field empty.

Vull informació sobre:

HST, distribuïdor oficial de Zoho CRM

  • Confia en HST per proveïr de les teves llicències i suport de Zoho CRM a Espanya
  • Som especialistes en Zoho CRM i estem capacitats per donar-te un suport complet respecte a aquesta eina:
        – Subministrament de llicències d’ús i gestió administrativa de Zoho CRM
        – Posada en marxa i parametrització de Zoho CRM
        – Suport continuat i enllaç amb altres aplicacions com Google Apps, Mail Marketing, Etc

 

Potser estaves buscant:
Crm Lleida, Crm cloud Lleida, Zoho crm Lleida, Zoho Lleida, solució crm Lleida, marqueting online Lleida

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.

CERRAR
//]]>