ISO 20000-1
Norma UNE-ISO/IEC. Gestión de servicios TI

Hardnet Solucions Tecnològiques considerem que la provisió de serveis de TI als nostres clients és una part fonamental del seu negoci, i per això la Gestió d’aquests serveis ocupa un lloc destacat dins dels seus objectius, alineada amb l’estratègia definida per al desenvolupament del negoci.
És per això que ha desenvolupat e implantat un Sistema de Gestió de Serveis, de conformitat amb els requisits de la norma ISO 20000-1, i usant-la com a suport organitzatiu i metodològic, per emprendre el camí de la millora contínua a través dels següents principis.
La Direcció de Hardnet Solucions Tecnològiques es compromet a liderar aquest procés i, a assignar els recursos necessaris per complir amb els requisits establerts en el Sistema de Gestió de Serveis de TI, satisfer les exigències dels clients i aconseguir els objectius fixats.
Aquesta política és coneguda i subscrita per tot el personal de Hardnet Solucions Tecnològiques d’acord a les exigències de la direcció.
Aquesta política serà revisada amb una periodicitat màxima anual, i els seus canvis els ha d’aprovar la direcció de l’organització.
Jordi Rabinat Ponsoda
C.E.O Hardnet Solucions Tecnològiques
- Assegurar que els serveis TI estiguin alineats amb les necessitats dels seus clients i usuaris.
- El compliment dels requisits de negoci, els legals i els reglamentaris.
- Disposició de personal tècnicament competent i amb la formació adequada per dur a terme les tasques amb les garanties de qualitat exigibles.
- La participació activa de tot el personal basada en el concepte d'autogestió del lloc de treball i en la formació contínua.
- La disponibilitat dels recursos materials adequats al procés productiu i d'acord amb el grau de precisió exigit.
- L'establiment de les mesures necessàries per prevenir, estudiar i eliminar, sempre que això sigui possible, els factors que puguin afectar d'una manera negativa a la gestió dels serveis de TI.
- L'establiment d'objectius anuals i l'assignació dels recursos, tant tècnics com materials i humans, per a la seva realització, que garanteixi la millora contínua dels nivells de qualitat desitjats.
- Millorar la comunicació entre el personal que participa en la prestació de serveis TI i els clients i usuaris d'aquests serveis.
- Millorar l'eficàcia i eficiència dels processos interns de prestació dels serveis TI.