Gestió de processos

Import màxim de l'ajuda:


6.000€


Cost de la solució HST Gestión Pyme:

A partir de 3.000€+ iva

CATEGORIA: Gestió de processos

Solució: HST Gestión Pyme

Digitalització i optimització de la gestió dels processos de negoci mitjançant un programa de gestió adaptat a cada client. Inclou la gestió de: comptabilitat i finances, facturació, projectes, inventaris, compres i pagaments, RRHH i Logística, entre d'altres.


Funcionalitats i serveis de la solució:

  • Digitalització i/o automatització de processos i fluxos de treball: tindràs digitalitzats i/o automatitzats processos com:
    • Comptabilitat/finances: comptes per cobrar/per pagar, gestió d'actius i generació de tancaments i balanços, etc.
    • Facturació: automatització dels processos de facturació amb la generació de pressupostos, albarans i factures.
    • Projectes: control de pressupostos, costos, estimacions, optimització dels recursos, etc.
    • Inventari: previsió, nivells d'estoc, trameses, distribucions, devolucions i cancel·lacions, etc.
    • Compres i pagaments: gestió de comandes de compra i proveïdors.
    • Recursos humans: gestió dels recursos humans, nòmines, etc.
    • Logística: gestió de flotes i rutes, entre d'altres.
  • Integració amb diverses plataformes: la solució disposarà d'APIs o Web Services per integrar-les amb altres eines.
  • Actualitzable: accediràs a actualitzacions de la solució amb noves versions.
  • Escalable: si la teva empresa creix o canvia estructuralment, la solució s'adaptarà a aquests canvis.
  • Compliment: podràs assegurar el compliment de la normativa aplicable, en concret del Reglament pel qual es regulen les obligacions de facturació del Reial decret 1619/2012, així com qualsevol normativa aplicable.

Percentatges d'execució associats a les fases

  • Primera: 70%
  • Segona: 30%

Import màxim de l'ajuda

  • 0 < 3 empleats: 500 € (hasta 1 usuario)
  • 3 < 9 empleats: 3.000 € (hasta 3 usuarios)
  • 10 < 50 empleats: 6.000 € (hasta 10 usuarios)