tgProfesional Sector Dental


El software de gestió empresarial tgProfesional cobreix les necessitats específiques del sector dental:

des dels negocis majoristes de subministraments dentals, com les clíniques dentals.

Permet un seguiment òptim del pacient, gràcies a les completes fitxes, documents adjunts en totes les pantalles de l’aplicació, els històrics de visites i els parts de fabricació de pròtesis dentals.

El software tgProfessional està desenvolupat pensant en les necessitats específiques de les clíniques dentals. Som especialistes en la personalització de software

Característiques Destacades


Atenció telefònica

Recollida de trucades de pacients mitjançant el CRM, per a concertar les visites amb cada especialista. Consulta de l’agenda per especialista per a l’assignació de cites en hores lliures.

Implants dentals

Projectes i parts de treball per l’exhaustiva gestió i emissió de l’àmplia documentació obligatòria, en cada procés de fabricació d’una pròtesi dental per a un pacient.

Articles

Classificats per categories, famílies, marques i models. Permet duplicar articles amb canvi de codi per a una ràpida codificació del catàleg de productes i serveis.

Proposta de comandes de compra

Generació automàtica de comandes a proveïdors, en base a uns valors d’estoc òptims i mínims establerts per a cada tipus de producte.

Inventari

Control d’estoc per lot, inventari amb càrrega automàtica d’articles i lots, estoc de productes fabricats i regularitzacions d’estoc.

Pacients

Completes fitxes de dades personals, patologies i documents adjunts. Històric de revisions i productes venuts.

CRM de gestió

Integrat totalment en la gestió comercial, permet el control i seguiment dels historials mèdics de cada pacient, i també les reclamacions a proveïdors. Les activitats del CRM, a més d’estar relacionades a un pacient, proveïdor, contacte de l’agenda, agent comercial o empleat, poden vincular-se a qualsevol document. Emissió de parts de treball i d’altres documents des del CRM.

Gestió de lots

Creació de lots de productes comprats al proveïdor, des del albarà de compra amb registre de les dates de compra, fabricació, envasat i caducitat. Selecció del lot des de qualsevol document de venda: albarà, dipòsit o tiquet. Traçabilitat dels articles des del procés de compra, fins a la venda. Cerca d’articles per lot.

Demana informació sense compromís



Tractem les dades que ens facilita amb la finalitat de donar resposta a la consulta sobre els nostres productes i serveis per qualsevol mitjà (postal, email o telèfon). Les dades proporcionades es conservaràn mentres no ho soliciteu i no es cediran a tercers, excepte en els casos que s’hagi de fer per una obligació legal. Vostè te dret a obtenir confirmació sobre si a HST estem tractant les seves dades personals, rectificar les dades inexactes o solicitar la supressió quan ja no siguin necessàries per les finalitats que van ser recollides.


Desitja rebre comunicats de marketing de HST per correu electrònic i entenent que les seves dades personals es tractaran com la política de privacitat


Potser estaves buscant:

Programa de gestió per a clíniques dentals a Lleida, software de gestió per a dentistes a Lleida, software de gestió empresarial per a majoristes de subministraments dentals Lleida

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.

ACEPTAR
Aviso de cookies