tgProfesional Sector Despatxos Professionals


El software de gestió empresarial tgProfesional cobreix les necessitats específiques del sector dels despatxos professionals:

mitjançant les seves eines d’importació i exportació de fitxers de dades entre empreses, facturació de serveis, control d’hores i comptabilitat analítica i pressupostària de forma integrada.

Proporciona agilitat en tots els processos administratius i gràcies a la seva adaptabilitat multisectorial, facilita el tractament de tot tipus de dades sectorials. A més, el CRM de gestió integrat permet l’organització de l’agenda de visites al despatx o externes, de cada professional de les diferents àrees.

El software tgProfessional està desenvolupat pensant en les necessitats específiques dels despatxos professionals. Som especialistes en la personalització de software

Característiques Destacades


Facturació de serveis

No obligatori codificar articles per a l’emissió de documents de venda i de compra. Control de packs d’hores de serveis mitjançant documents de dipòsit de vendes i la seva facturació parcial.

Fitxers de dades d’empreses

És possible la importació i exportació de dades entre codis diferents d’empreses, per a dos usuaris d’aplicacions tgProfesional, per exemple entre una gestoria i una empresa o autònom.

CRM

Recollida de trucades de clients mitjançant el CRM, per a concertar les visites amb cada professional, diferenciant les del despatx de les externes. Consulta de l’agenda per professional per a l’assignació de cites en hores lliures.

Serveis professionals

Codificació de serveis com articles sense control d’estoc, comptabilitzats al compte de vendes i al compte de compres per a les subcontractacions, indicades a la fitxa.

Subscripcions periòdiques

Registre de quotes de serveis contractades per clients, per a la seva facturació automàtica i emissió de rebuts per a fitxers de remeses bancàries per web.

Factures de compres

Ràpida introducció de compres i despeses amb comptabilització automàtica als comptes predefinides en el proveïdor i creditor, o des de la pròpia factura.

Documentació adjunta

Cada fitxa de clients, proveïdors i empleats poden tenir els seus documents arxivats en qualsevol format PDF, Word, etc. Tots els documents de l’aplicació poden relacionar-se amb el seu format en paper escanejat original, des de compres i des de vendes. Permet adjuntar qualsevol informe identificatiu o contracte, i classificar-lo en carpetes dins de la documentació adjunta d’una fitxa.

Compres

Informes comptables de costos per seccions per obtenir resultats per activitats professionals: balanços de sumes i saldos, llibre diari, llibre major, compte de pèrdues i guanys, etc. Automatització de l’analítica des de la pròpia comptabilitat general.

Demana informació sense compromís



Tractem les dades que ens facilita amb la finalitat de donar resposta a la consulta sobre els nostres productes i serveis per qualsevol mitjà (postal, email o telèfon). Les dades proporcionades es conservaràn mentres no ho soliciteu i no es cediran a tercers, excepte en els casos que s’hagi de fer per una obligació legal. Vostè te dret a obtenir confirmació sobre si a HST estem tractant les seves dades personals, rectificar les dades inexactes o solicitar la supressió quan ja no siguin necessàries per les finalitats que van ser recollides.


Desitja rebre comunicats de marketing de HST per correu electrònic i entenent que les seves dades personals es tractaran com la política de privacitat


Potser estaves buscant:

Programa de gestió per a despatxos a Lleida, software de gestió per a despatxos d’advocats a Lleida, software de gestió empresarial Lleida

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.

ACEPTAR
Aviso de cookies