tgProfesional Sector Despatxos Professionals
El software de gestió empresarial tgProfesional cobreix les necessitats específiques del sector dels despatxos professionals:
mitjançant les seves eines d’importació i exportació de fitxers de dades entre empreses, facturació de serveis, control d’hores i comptabilitat analítica i pressupostària de forma integrada.
Proporciona agilitat en tots els processos administratius i gràcies a la seva adaptabilitat multisectorial, facilita el tractament de tot tipus de dades sectorials. A més, el CRM de gestió integrat permet l’organització de l’agenda de visites al despatx o externes, de cada professional de les diferents àrees.
![sector-despachos-profesionales](https://i0.wp.com/www.hst.cat/wp-content/uploads/sector-despachos-profesionales.jpg?fit=1150%2C765&ssl=1)
El software tgProfessional està desenvolupat pensant en les necessitats específiques dels despatxos professionals. Som especialistes en la personalització de software
Característiques Destacades
Facturació de serveis
No obligatori codificar articles per a l’emissió de documents de venda i de compra. Control de packs d’hores de serveis mitjançant documents de dipòsit de vendes i la seva facturació parcial.
Fitxers de dades d’empreses
És possible la importació i exportació de dades entre codis diferents d’empreses, per a dos usuaris d’aplicacions tgProfesional, per exemple entre una gestoria i una empresa o autònom.
CRM
Recollida de trucades de clients mitjançant el CRM, per a concertar les visites amb cada professional, diferenciant les del despatx de les externes. Consulta de l’agenda per professional per a l’assignació de cites en hores lliures.
Serveis professionals
Codificació de serveis com articles sense control d’estoc, comptabilitzats al compte de vendes i al compte de compres per a les subcontractacions, indicades a la fitxa.
Subscripcions periòdiques
Registre de quotes de serveis contractades per clients, per a la seva facturació automàtica i emissió de rebuts per a fitxers de remeses bancàries per web.
Factures de compres
Ràpida introducció de compres i despeses amb comptabilització automàtica als comptes predefinides en el proveïdor i creditor, o des de la pròpia factura.
Documentació adjunta
Cada fitxa de clients, proveïdors i empleats poden tenir els seus documents arxivats en qualsevol format PDF, Word, etc. Tots els documents de l’aplicació poden relacionar-se amb el seu format en paper escanejat original, des de compres i des de vendes. Permet adjuntar qualsevol informe identificatiu o contracte, i classificar-lo en carpetes dins de la documentació adjunta d’una fitxa.
Compres
Informes comptables de costos per seccions per obtenir resultats per activitats professionals: balanços de sumes i saldos, llibre diari, llibre major, compte de pèrdues i guanys, etc. Automatització de l’analítica des de la pròpia comptabilitat general.
Demana informació sense compromís
Potser estaves buscant:
Programa de gestió per a despatxos a Lleida, software de gestió per a despatxos d’advocats a Lleida, software de gestió empresarial Lleida