Serveis d'oficina virtual

Import máxim de l'ajuda:


12.000€


Cost de la solució Oficina Virtual HST:

250€/usuari

CATEGORIA: Serveis i eines d'oficina virtual.

Solució: Oficina Virtual HST

El principal objectiu d'aquesta solució és implantar a la teva empresa solucions interactives i funcionals que permetin la col·laboració més eficient entre els teus treballadors. Recursos de Microsoft 365 o Google Workspace per augmentar la productivitat i millorar la comunicación entre el teu equip.


Funcionalitats i serveis de la solució:

  • Col·laboració en equips de treball: tindràs assistència per part del proveïdor en el procés creatiu d'ideació o gestió d'equips per a la gestió col·laborativa de projectes, compartir recursos i/o coneixements, dotar eines per a la interacció dels equips en els processos d'ideació o resolució de problemes, així com la configuració i personalització de fluxos de treball, tasques, etc.
  • Emmagatzemar i compartir fitxers: disposaràs d'1 TB d'emmagatzematge.
  • Compatibilitat amb dispositius mòbils. La solució serà compatible amb dispositius mòbils.
  • Calendari i agenda: us permetrà organitzar un calendari i les vostres tasques previstes.

Percentatges d'execució associats a les fases

  • Primera: 70%
  • Segona: 30%

Import màxim de l'ajuda

  • 0 < 3 empleats: 250 € / usuari (fins a 2 usuaris)
  • 3 < 9 empleats: 250 € / usuari (fins a 9 usuaris)
  • 10 < 50 empleats: 250 € / usuari (fins a 48 usuaris)